Blog sa Hrvatskog Dugog Puta 2018

Mlini-Prevlaka-Kupinec

28.7.2018 Mlini-Prevlaka Dižem se u 5 sati na brzinu se spremam. Dok se spremam otvorio sam onu drugu bočicu rakije. Moram priznati da mi nije legla ali morao sam je isprazniti kako bi staklenu bočicu mogao baciti u smeće. Sinoć sam gledao malo kartu i nisam baš vidio neke pravce po kojima bi hodao a da nije brza cesta. Ma […]

Ploče-Mlini

25.7.2018 Ploće-Trpanj Papratno U Pločama dok sam čekao trajekt popio sam kavu i rakiju. Ovaj dio puta je najlakši sjediš na palubi trajekta zavaljen uživaš u pogledu a opet se krećeš. No sreća nije dugo trajala. U Trpnju sam se još kratko zadržao i krenuo opet brzom cestom prema mjestu Donja Banda gdje sam se trebao odvojiti od brze ceste. […]

Brela- Bačinska jezera

23.7.2018 Brela Drvenik Mob me probudio kao i predhodnog jutra u 4:45. Digao sam se tek nakon trečeg alarma. Pojeo sam samo malo suhog voća pomiješanog sa sjemenkama a kavu nisam kuhao što zbog štednje plina što zbog malo vode koja mi je ostala u flaši.  Tek oko pola litre, možda i manje. Iako vidim dosta staza i putova na […]

VIŠE

Blog

Blog iz 2017
Blog iz 2018

Blog sa Hrvatskog Dugog Puta 2017

37. Dan

37. Dan Trideset sedmi dan 10.9.2017 Nedjelja Ukupno prijeđeno 28,5km. Probudio sam se jako rano dobro raspoložen jer je protekla noć bila ugodna i topla iako je vani i na vanjskim stijenkama šatora bila poprilična rosa. Pipnuo sam kamen koji me tijekom noći grijao i ustanovio sam da je još uvijek topao. Najradije bi se zavukao ponovno u vreću ali […]

36. Dan

36. Dan Trideset šesti dan   9.9.2017 Subota Ukupno prijeđeno 26,5 km Probudio sam se nešto prije 7 sati dobro ispavan jer se uopće nisam budio tijekom noći prije svega jer mi nije bilo zima. Na brzinu sam doručkovao i još jedan puta pokušao na tren uloviti signal na tabletu kako bi provjerio prognozu. Ujutro je bilo poprilično oblačno a […]

35. Dan

35. Dan Trideset peti dan 8.9.2017 Petak Ukupno prijeđeno 21 km Probudio sam se dosta rano skuhao kavu, pojeo narezak na brzinu sam se spakirao i odlučio čim prije krenuti iz ovog oblaka. Cijelu noć sam se povremeno budio radi hladnoće tako da sam jedva čekao da se spustim u niže krajeve. Vidljivost je nešto bolja nego jučer ali stalno […]

34. Dan

34. Dan Trideset četvrti dan 7.9.2017 Četvrtak Ukupno prijeđeno 9 km Kako god bili dobri ovi trail magici jedna stvar nije nikako dobra. To je drugo jutro kada treba krenuti na trail dok te ekipa sa smiješkom pozdravi i ode u svoje suhe i tople domove. Buđenje u jutro bilo je ugodno suho i toplo iako s malom dozom glavobolje. […]

33. Dan

33. Dan Trideset treći dan Srijeda 6.9.2017 Ukupno prijeđeno 24 km Probudio sam se dosta kasno oko deset sati i odmah sam krenuo na trail bez doručka i jutarnje kave zbog šparanja vode. Za oko sat vremena stigao sam u Dragonoš i tamo sam se opskrbio s vodom. Kavu sam odlučio kuhati i doručkovati kad izađem iz sela. Danas sam […]

32. Dan

32. Dan Trideset drugi dan Utorak 5.9.2017 Ukupno prijeđeno 41 km Iako sam bio gotovo osam dana van trail-a i uspio sam se dobro regenerirati i oporaviti prvi koraci s ruksakom mi se uopće nisu svidjeli, jer ruksak je i dalje bio težak a noge su teško svladavale prve uspone. Nekako i psihički nisam bio spreman za nastavak ali ipak […]