Ivine Vodice-Gračac

13.7.2018 Ivine Vodice-Libinje

Na ivinim vodicama sam sreo dvoje Švicaraca sa kojima sam se  malo družio a ujutro sam im skuhao kavu. Relativno dobro smo se sporazumijevali sa mojim mixom englesko njemačkog govora. Oni su otišli prema Svetom brdu a ja prema Vlaškom gradu gdje sam zatekao svog facebook prijatelja Marina Mitrovica i još dva majstora koji su zidali novo sklonište na Vlaškom gradu. Sa njima sam doručkovao nakon čega sam se uputio prema Velikom Libinju gdje sam prenoćio u Zlatinom skloništu.

14.7.2018 Libinje-Prezid

Ustao sam dosta kasno iako sam imao plan dogurati što bliže Gračacu. Tako je i bilo jer sam se pred sam sumrak teškom mukom domogao Magistrale. Izbio sam kod bivšeg Motela i nekadašnje Umproforove baze blizu Prezida. Tu sam napravio šatori odlučio Prenoćiti a u Gračac se spuštam ujutro jer 5-6 km ima do Gračaca što ću lako prevaliti.

15.7.2018 Gračac-finalna utakmica

Spuštam se u Gračac i prvo idem na kavu i rakiju u jedan kafić. Danas planiram gledati utakmicu gdje vatreni igraju finale za svjetsko prvenstvo. Bez obzira na rezultat užitak će biti neprocjenjiv . No prije treba pronaći smještaj gdje ću moći prenoćiti. Tu mi pomaže konobarica u kafiću gdje pijem kavu i jedan gost lokala mi nudi vrlo povoljno sobu u svom apartmanu. Iako je cijena bila ispod svakog prosjeka apartman je vrlo luksuzno opremljen. Kad sam se smjestio brzo sam prionuo na tuširanje i pranje veša a kasnije odlazak u trgovinu i sve je bilo spremno za utakmicu.  Iako potpuna radost je izostala jer su naši izgubili od Francuza ipak nije bilo mjesta tuzi jer osvojiti srebro na svjetskom prvenstvu nije mala stvar. Poslije utakmice odlazim u restoran na čobanac nakon čega se spremam na počinak jer sutradan euforije ne smije biti jer me čeka teški dan . Od sutra mi počinju dionice koje su mi nepoznate i na kojima nisam nikada pješačio.