Brela- Bačinska jezera

23.7.2018 Brela Drvenik

Mob me probudio kao i predhodnog jutra u 4:45. Digao sam se tek nakon trečeg alarma. Pojeo sam samo malo suhog voća pomiješanog sa sjemenkama a kavu nisam kuhao što zbog štednje plina što zbog malo vode koja mi je ostala u flaši.  Tek oko pola litre, možda i manje. Iako vidim dosta staza i putova na svojoj karti koja idu iznad magistrale zbog pomanjkanja vode odlučujem se spustiti u Promajnu i do Makarske hodati uz samu obalu po biciklističkoj stazi. U Makarskoj se malo zadržavam što zbog dnevnog snabdijevanja što zbog nepopijene kave i rakije. Krećem iz Makarske oko 9 sati prema Makru gdje se odvajam po jednoj prelijepoj stazi prema Kotišini. Na putu nailazim na izvor sa vodom koja po crijevu lagano teče u betonirano korito. Tu radim malu pauzu i dopunjavam vodu u svoju flašu. Put je bio više nego ugodan a pogledi na Jadran i Biokovo prelijepi. Pred ulaz u nacionalni park Biokovo nebo se malo naoblačilo i oko pola sata je padala lagana kiša.

U sedmom mjesecu ovakve nagle promjene vremena su više nego poželjne što olakšava hodanje a hodač ima manju potrebu za vodom.  Poslije ulaza u nacionalni park Biokovo lagano se spuštam prema Podgori i Drašnicama ali se i dalje držim makadamskog puta iznad magistrale. Put je prekrasan kao i okolina kroz koju prolazim. Poslije Strma spuštam se na magistralu koja je neizbježna jer na karti ne vidim nikakve alternativne putove do Drvenika. Nakon 4 km hodanja magistralom od nje se odvaja jedna makadamska šetnica prema Drveniku koja ide uz samu obalu. Prije ulaza u Drvenik već kod zalaska sunca na jednoj kamenoj plaži vidim zadnje turiste kako se pakiraju i odlaze sa plaže a ja se zahvalno osmjehujem jer sam upravo pronašao idealno mjesto za noćenje. Palo je tu i kupanje, brijanje i pranje majce i čarapa.

24.7.2018 Drvenik Bačinska jezera.

Kako spavanje tako i buđenje je bilo više nego ugodno sa  šumom mora čiji su valovi lagano udarali u stijenu na kojoj sam spavao. Sunce se polako osjeća i svojom toplinom nagovješćuje vrući i topao dan.  Danas sam spavao nešto duže tako da sam u Drveniku bio nešto iza sedam. Iako je turistička sezona u punom jeku ovaj dio dana je vrijeme kada oni u velikoj većini još spavaju u svojim apartmanima. Sa guštom pijem dvije jutarnje kave i duplu rakiju te punim baterije za svoje uređaje. Oko 8:30 napuštam Drvenik i penjem se prema makadamu iznad Drvenika i Zaostroga koji ide skroz do Gradaca. Ovaj put se opet pokazao atraktivan što se tiče lijepih pogleda a opet nije zahtjevan. Kratku pauzu sam napravio u Gradacu gdje sam ručao bolonjez sa salatom a zbog velike gužve zbog turista brzo ga poslije ručka napuštam.

Nažalost do Bačinskih jezera put me vodi magistralom gotovo 10 km. Preko svetog Ilije također nisam želio ići zbog sparine koja je bila prisutna a htio sam noćiti kod Bačinskih jezera. Nisam niti siguran u prohodnost staze preko svetog Ilije tako da mi je ostala magistrala. Iako ima na nekim mojim kartama puteva koji se odvajaju od magistrale nisam siguran da su prohodni jer prolaze po brdovitim područjem punim makije. Taj dio ću istražiti nekom drugom prilikom kad ovdje dođem na ljetovanje.  U Bačinska jezera sam došao nešto iza sedam sati i taman kad sam našao mjesto za noćenje spustila se obilna kiša. Srećom u napuštenom i zaraslom kampu nalazi se i jedan objekt koji je nekada bio restoran sav devastiran bez prozora i vratiju skroz otvoren. Idealno mjesto za noćenje bez pravljenja šatora.