Pazin-Plomin

25.6.2018 Pazin-Labin

Iako sam zbog mokrine koja se stvorila zbog prethodne kiše očekivao veliku vlagu tokom noći ipak je nije bilo i spavanje je bilo ugodno i suho. Ujutro je počela polako padati kisa , samo par kapi pa se brzo pakiram i bježim prema Labinu. Kako se po jutru dan poznaje odmah sam prepoznao kišni dan pa donosim jednu odluku da ne idem po šumskim i obilaznim stazama obilazeći neka mjesta već idem po asfaltnim cestama koja prolazi kroz prekrasna Istarska mala mjesta. Da je odluka bila ispravna pokazalo se vrlo brzo kada se spustila malo jača kiša a ja sam u mjestu Gracišće u jednoj konobi pronašao zaklon. Usput sam upoznao ovo prekrasno mjesto koje je  opčinsko središte za ovaj dio Istre sa autentičnim kamenim kućama i gradnjom koja datira još iz 14 stoljeća. Kod pripreme traga za CLDT ovaj dio od Pazina do Labina je najslabije istražen pa sam trag crtao po ucrtanim šumskim putevima, stazama i makadamima koji obilaze naseljena mjesta na kartama iz više  izvora. Mislim da nije najbolje rješenje koje sam ucrtao tako da će ovaj dio trebati još dodatno istražiti u budućnosti.

26.6.2018 Labin-Rabac-Plomin

Noćio sam na jednoj livadi na pješačkoj stazi prema Rapcu. Noć je bila ugodna i topla i nije se osjetila vlaga od cjelodnevnog padanja kiše. Ova pješačka staza od Labina prema Rapcu je prava atrakcija . Uz stazu ima puno bistre vode tako da je nepotrebno nositi dodatnu vodu u ruksaku. U Rapcu sam punio baterije do podneva nakon čega krećem prema Plominu. Sutra u ranu zoru očekuje me uspon na Učku.
Do Plomina sam došao poslije podne osvježio sam se u jednom kiosk ugostiteljskom objektu . Popila se tu i koja piva više a oko mene su se okupili ostali gosti lokala nakon što sam na upit jednog gosta odgovorio od kuda, kamo i kako putujem. Runde su se zaredale no ja sam morao brzo napustiti ovo simpatično društvo jer sam morao posjetiti trgovinu radi neke sitne opskrbe i zatim popeti se u stari Plomin. U starom dijelu Plomina ima jedan restoran gdje sam odlučio pogledati utakmicu Hrvatska – Island i bodriti naše vatrene. Nisam imao sreće jer lokal ima programe preko satelita i prijenos utakmice od bezbroj programa ne može dobiti niti na jednom. Pakiram se i odlazim na uspon prema Učki nadajući se da ću negdje naći dio ravnog terena da postavim šator. Imao sam sreće i prije samog sumraka postavljam šator i odlazim na spavanje.