29. Dan

Dvadeset deveti dan
24.8.2017 Četvrtak

Ukupno prijeđeno 16,5 km

Čim sam ustao smotao sam još uvijek jako mokar od rose šator i tako mokrog ga strpao u ruksak. Još jedanput sam provjerio mobitel i tablet i ustanovio sam da su mi trenutno obadva uređaja potpuno beskorisna. Mobitel radi ali je baterija na minimumu minimuma i više se ne da puniti dok tablet nema vise interneta. Najveći hendikep je sto ne radi mobitel jer na njemu su mi pohranjene sve off-line topo karte. Nadam se samo da je Ivančica dobro markirana kako zbog ovih problema neću morati napustiti trail. U Ivanec sam brzo došao i odmah sam kupio bon od 250 kn za neograničeni internet u trajanju od mjesec dana. U jednom kafiću popio sam kavu i rakiju malo dopunio baterije i dosta brzo krenuo prema Ivančici. Od samog Ivanca markacije za Ivančicu su dosta gusto postavljene što ohrabruje nadajući se da neću morati puno lutati do vrha jer se ne mogu osloniti na GPS mobitela iako sam u kafiću na tablet skinuo off-line kartu Ivančice tako da ću se moći povremeno orijentirati pomoću gps-a na tabletu i pohranjene karte.

Na Ivančicu sam se popeo preko izvora Mrzljak i uspon je bio relativno strm ali na vrh sam došao u okvirima vremena označenim na markacijama. Putem do vrha sreo sam nekoliko planinara a na samom vrhu kraj Pasarićevog doma nije bilo nikoga tako da sam sa svojim stvarima iz ruksaka odmah uzurpirao jedan stol a na terasi doma rastvorio sam još uvijek mokri šator i vlažnu vreću i ostavio da se dobro isuše na suncu. Pristavio sam vodu na kuhalo da si skuham juhu i dok se juha kuhala kod doma se opet pojavio moj trail angels Byorn Hellberg koji je došao iz suprotnog smjera Ivančice naravno donijevši sa sobom opet razne jestive delicije. Moja hrana iz ruksaka nikako ne može doci na red da se potroši. Kad smo pojeli Byorn Hellbergove delicije i moje stvari su se posušile pa sam sve spakirao u ruksak i bio spreman se spustiti s Ivančice na drugu stranu.

Ovaj put vodstvo i navigaciju prepustio sam Byorn Hellbergu koji je brzo našao puteve po kojima smo se spustili u selo Gornja Selnica gdje je malo dalje Byorn Hellberg ostavio svoj auto kraj jednog dvorca. Ja sam odmah uočio u dvorištu dvorca ispod jednog drva prekrasno mjesto za bivak i odlučio tu prenoćiti. Još malo sam se družio u ugodnom razgovoru sa Byorn Hellbergom no on je morao otići jer sutradan radi a ja sam odmah napravio bivak i otišao opet u prekrasnom ambijentu jednog Zagorskog dvorca na počinak a zaspao sam u roku odmah čim sam se uvukao u vreću.