28. Dan

Dvadeset osmi dan
Srijeda 23.8.2017

Ukupno prijeđeno 25 km

Probudio sam se dosta rano. Spavanje u šumarku kojeg sam sinoć pronašao je bilo veoma udobno i toplo, tako da se tijekom noći uopće nisam budio. Šator je ujutro bio potpuno suh što znaći da ovdje uopće nema vlage. Kavu i uobičajenu rakiju popio sam u kafiću u Donjoj Višnjici gdje sam i dopunio baterije.

Uspon na Ravnu Goru bio je dosta strm ali sam ga uspješno savladao prateći markacije i povremeno provjeravajući GPX trag na svom mobu. Staza do samog vrha je veoma prohodna i jako dobro označena tako da do vrha nisam imao nikakve probleme. Na samom vrhu Ravne Gore skuhao sam si obilan ručak jer sam do vrha doteglio pune tri litre vode a popio sam manje od pola litre.

Kuhao sam si makarone s lovačkim umakom pomiješane s ribljom konzervom tune. U ruksaku sam pronašao još jedan paradajz i jednu papriku ostale još od trail magica tako da sam ručao dosta obilno. Malo olakšan brzo sam se spustio s ravne Gore i krenuo prema mjestu Bednja do kud sam išao malim uskim asfaltnim cesticama koje su mi ponovno aktivirale žuljeve na nogama.
U Bednji sam stao u kafiću da si dopunim uređaje i ustanovio sam da mi se mobitel više ne može puniti s električnom energijom. Izgleda da je “krepao” konektor jer mobitel još radi ali ne može se puniti i baterije su na minimumu. Kako sranja ne idu pojedinačno nego obično dolaze u paketu ustanovio sam da mi i tablet više nema internet iako ima 4g signal. Izgleda da se izašla mjesečna tarifa bezbroj GB za koju sam mislio da istječe tek za koji dan kasnije. Iako je bilo dosta kasno odlučio sam produžiti do Lepoglave i poslije do Ivanca kako bi sljedeći dan u gradu osposobio bar internet na tabletu da imam doticaj i kakvu takvu komunikaciju sa svijetom.

Pred Ivanec došao sam kasno u noć po mrklom mraku i u jednom polju uočio sam između dva kukuruzna polja jedno strnište s ostacima slame koju sam upotrijebio za podlogu za ležaj. Sator nisam postavljao nego sam se uvukao u vreću na postavljenoj slami i samo se pokrio šatorom kako bi me zaštitio od vlage i rose. Ovaj dan je bio izuzetno naporan pa sam odmah zaspao a kako mi nije bilo zima iako je bilo puno vlage nisam se budio do jutra dok nije izašlo sunce.