21. Dan

Dvadeset prvi dan 16.8.2017 Srijeda

Ukupno prijeđeno 12,5 km

Danas sam ustao dosta kasno. Premda sam imao prekrasan pogled nekako nisam uživao, te sam odmah ujutro počeo kalkulirati dali da krenem dalje ili da ovdje ostanem još jedan dan kako bi regenerirao organizam. Naime čim sam ustao imao sam problema sa nogama a uhvatila me neka malaksalost, kao da mi ponestane snage.

Odlučio sam napraviti obilni doručak pa ću poslije odlučiti ostajem li još jedan dan ili idem dalje. Da je kojim slučajem dom bio otvoren sigurno bih ostao. Nakon doručka odlučio sam krenuti dalje. Uzeo sam tri i pol litre vode i teškom mukom počeo se uspinjati putem od doma.

Hodanje je teško i sporo i trebala mi je velika koncentracija kako bi mogao pratiti markacije. Nekako sam se još za dana dovukao do partizanske bolnice i odlučio tu pod nadstrešnicom prenoćiti. Ovaj dio Kalnika me seuopće nije dojmio jer stalno se hoda po šumi i vrlo malo ima vidika gdje čovjek može uživati u prirodi i pejzažima. Ima jako puno putova koji stalno presijecaju stazu i lako je negdje krivo skrenuti. Na nekim mjestima markacija potpuno nestane pa sam se orijentirao pomoću gpsa na mobitelu.
Kod partizanske bolnice nisam našao izvor sa vodom pa sam kontaktirao Kristinu i Dalibora da mi detaljnije pojasne put od bolnice do izvora. Zaključili smo da ima staza ispod prve barake koja je vjerojatno zarasla pa je ja nisam uočio. Kako imam dovoljno vode za noć i za dio puta izvor ću potražiti sutra kada svane.