14. Dan

Prijeđeno 20,19 km

Probudio me oko 6:30 gospodin Danijel koji je do jezera gdje sam spavao nosio dva lončića kave koju sam objeručke prihvatio. Uz ugodan razgovor s gospodinom Danijelom zajedno smo uživali, što u kavi, što u razgovoru.
Noć je bila mirna i uz jezero je bilo spavati veoma ugodno i nije bilo previše komaraca. Kod Danijela sam se opskrbio s vodom, a popili smo kod njega i drugu kavu. Nakon srdačnog oproštaja krenuo sam u pravcu Petrovog Vrha i lovio markaciju na izlazu iz Zvečeva za Crni Vrh koji je prije Petrovog Vrha. Ovaj pravac od Zvečeva prema Petrovom Vrhu ima devet sati aktivnog hoda. Znao sam da neću doći do samog Petrovog vrha, ali cilj mi je bio prijeći Crni Vrh gdje ima planinarsko sklonište i doći do kote Vrani Kamen gdje je prije same kote izvor s vodom.
Najveći problem bilo se uspeti na sam Crni Vrh jer je uspon jako strm, a s mojom težinom ruksaka to je išlo jako sporo. Prije Vranog Kamena na izvoru sam se snabdio s vodom koja je bila dosta mutna jer izvor je gotovo presušio i vrlo malo daje vode. Nakon izvora sam profiltrirao svu vodu i prokuhao je. Zatim sam spremio večeru i na kraju skuhao i popio čaj.

Do Petrovog Vrha trebalo je proći još nešto manje od tri sata pa sam odlučio još pješačiti dok ima dnevnog svjetla kako bi se primakao što bliže Petrovom Vrhu. Kad sam našao na jednom proplanku pogodno mjesto za bivak odmah sam napravio šator i spremio se na počinak. Ovaj dan aktivno sam pješačio nešto više od sedam sati.